horticultureguilan
وبلاگ دانشجویان کارشناسی ارشد علوم باغبانی دانشگاه گیلان
جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:43 ::  نويسنده : vaniz

 دقت كردين بزرگترين دروغ پشت تلفن چيه .......سلام رسوندن بچه ها

دقت کردین: وقتی حوصله ات سر میره اولین جایی که میری سر یخچاله!!!!!!؟؟؟

دقت کردین استرسی و رقابتی که واسه انتخاب واحد هست...واسه خود قبولی تو دانشگاه نیست.

دقت کردین: جعبه پیتزا مربعی شکله ولی توش دایره ست، ما هم مثلثی میخوریمش؟

...



تا حالا به فکر این اُفتادین که اگه عطسه کنید و قبلش تصمیم مصّمم در انجام کاری داشتین، اون کار رو رها می کنین و می گید: دیگه بد یُمن، یا اینکه چند لحظه صبر می کنین و دوباره اون عمل رو انجام می دین.

یا اصلاً بیایید سراغ فال قهوه بریم که مخصوصاً در میان خانمها به اوج رسیده، و ناگفته نماند که گاهی هم شاه سابق برای انجام مسایل بغرنج کشوری سراغ این گزینه می رفتند (با توجه به خاطرات برجا مانده از درباریان)؛ موردهای اینچنینی بسیار است...

توجه بفرمایید...

 



ادامه مطلب ...


جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:حسن دهقان, :: 15:56 ::  نويسنده : vaniz

(ناگفته نماند که در این نظریه هم اختلاف است؛ عده ای معتقد به عجیب بودن موارد دیگری هستند) 

بعضی از این مکان ها از بقیه معروف ترند و افراد بیشتری برای دیدنشان از جاهای دور و نزدیک سفر می کنند. در يك نظر سنجی جهاني، هفت منطقه طبیعی دنیا که بیشترین محبوبیت و گردشگر را دارند و از ویژگی های خاص جانوری، گیاهی و زمین شناسی برخوردار هستند، اين‌طور معرفي شده‌اند: آبشار ویکتوریا، دره گراند كانيون، شفق قطبی، قله اورست، آتش‌فشان پاریکوتین، بندر ریودوژانیرو و تپه بزرگ دریایی.

شفق قطبي

در قطب‌هاي شمال و جنوب  زمین، آسمان هنگام شب به شدت درخشان و روشن می‌شود، آن‌قدر که می توان زیر آن کتاب خواند  . این پدیده نجومی بسیار زیبا که به آن« شفق قطبی» گفته می شود، آسمان شب را به پرده‌ای متحرک از نورهای رنگین سبز و زرد و قرمز تبدیل می کند.



ادامه مطلب ...


 خرافه در اصل به معنای سخن بیهوده، باطل و در زبان فارسی امروز به عمل یا اعتقاد ناشی از نادانی، جهل، ترس از ناشناخته‏ها، اعتقاد به جادو و بخت و درک نادرست علت و معلولها اطلاق می‏شود.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:حسن دهقان, :: 19:50 ::  نويسنده : vaniz

برخی تركیبات غذایی هستند كه اثرات مفید یكدیگر را تكمیل می‌كنند و به بمب‌های درمانی بدل می‌شوند، این تركیبات را بخوانید و از آن‌ها با هم استفاده كنید.

یك ضرب‌المثل هندی می‌گوید: "هر چیزی كاملش بهتر است" اما به نظر می‌رسد شاید بهتر باشد این ضرب‌المثل را این‌گونه تغییر دهیم "خیلی چیزها با چیزهای دیگر كامل می‌شوند" این مسئله به خصوص در مورد خوراكی‌ها صادق است. از قدیم بسیاری از اقوام جهان برخی خوراكی‌ها را با برخی دیگر می‌خورده‌اند و این تركیب‌ها را جادویی ارزیابی می‌كردند. حالا علم نشان می‌دهد كه بسیاری از این تركیب‌ها واقعا جادویی هستند.

دكتر الین مگی، پروفسور تغذیه، مدیر گروه تغذیه دانشگاه نبراسكا و نویسنده كتاب "تركیب‌های غذایی" می‌گوید: "مطالعات بسیاری ثابت كرده‌ كه تركیب‌های غذایی می‌توانند اثرات معجزه‌آسایی داشته باشند. نكته جالب هم این است كه این تركیب‌ها گاه چند برابر وقتی كه هر كدام از این مواد غذایی را به تنهایی بخورید موثر هستند. در واقع توصیه من این است كه این مواد غذایی را همیشه با هم بخورید نه به تنهایی." آنچه در این مطلب آمده برخی از این زوج‌های جادویی هستند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:حسن دهقان, :: 19:17 ::  نويسنده : vaniz
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:مهدی شهریاری ,مسعود شریف خواه, میثم اشجعی, :: 17:5 ::  نويسنده : vaniz

 

نگاه تمامی فوتبال دوستان جهان به این بازی است .چه کسی برنده می­شود؟؟ تیم منتخب باغبانی یا منتخب علوم پایه و انسانی؟هیجان سراسر دنیا را فراگرفته است جنگی تمام عیار درراه است پس با ما همراه باشید تا اعضای دو تیم را خدمتتان معرفی ودر ادامه به شرح بازی، حواشی، نظرات ونتیجه نهایی بپردازیم.

اعضای تیم باغبانی:مسعود شریف خواه (میوه کاری) پست بازی دروازه بان، میثم اشجعی (میوه کاری) پست بازی ندارد،مهدی شهریاری (گیاهان زینتی) پست بازی توپ جمع کن

اعضای تیم منتخب علوم پایه و انسانی: از ذکر اسم معذوریم به اختصارخ .خ (روابط بین الملل) پست بازی همه جای زمین،م .ج (ریاضی محض) دروازه بان

شرح بازی: بازی راس ساعت 22:15در زمین آسفالت صاف و هموار واقع شده در جلوی ایستگاه علوم پایه در هوایی فوق العاده گرم و درحضور هیچی تماشاگر و بدون داور برگزار گردید.بازی با ناهماهنگی محض از طرف تیم منتخب باغبانی شروع گردید و این ناهماهنگی منجر به هت تریک خ. خ گردید. هر چه بیشتر از زمان بازی گذشت تیم باغبانی هماهنگ تر ومسلط تر به بازی شد و اگر دروازه بان جسور و بی باک منتخب علوم پایه و انسانی نبود یک نتیجه نجومی رقم می­خورد.در پایان این بازی با نتیجه  9-15 به نفع تیم باغبانی به پایان رسید.

حواشی بازی:حضور جناب مدیر، مدیره و پرسیدن نتیجه  و دلگرمی دادن با ذکر این جمله:بوووووووووووووووق.  آبرومون رو بردین شما باید از این تیم 6تا گل بخورید؟

جواب :مدیر جان بازی نود دقیقه اس ، دیدی که آخرش ما بردیم.

اظهار نظر بازیکنان

مسعود: ما سوار بازی بودیم.

میثم:دروازه کجااااااااست پس؟؟؟؟؟

مهدی:بازی خودش گویای همه چیز بووود.



پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 16:14 ::  نويسنده : vaniz

وقتی یکی از معجزات قرآن باعث مسلمان شدن یک تیم تحقیقاتی ژاپنی می شود!   وَالتِّينِ وَالزَّيْتُونِ

خداوند در سوره "تین"(انجیر) به این میوه قسم خورده است و دانشمندان دین‌پژوه می‌گویند، احتمالاً علت آن است که انجیر، یکی از میوه‌های همه چیز تمام است و کلکسیونی از املاح و ویتامین‌ها دارد؛لذا مورد توجه خاص قرآن قرار گرفته است. اما این سوگند، ویژگی ظریف دیگری هم در بر دارد که موجب مسلمان شدن یک تیم تحقیقاتی ژاپنی شده است. قصه از این‌جا شروع شد که یک گروه پژوهشی ژاپنی، در بین مواد خوراکی به دنبال منبع پروتئین خاصی بودند که به میزان کم، درمغز انسان و حیوانات تولید می‌شود. این پروتئین، کاهش دهنده کلسترول خون ومسئول تقویت قلب و شجاعت انسان  است و بازتولیدش بعد از ۶۰ سالگی تعطیل می‌شود. ژاپنی‌ها فهمیدند این ماده فقط در انجیر و زیتون موجود است و برای تأمین آن، باید انجیر و زیتون را به نسبت یک به هفت مصرف کرد. بعد از ارائه این نتیجه یکی از قرآن پژوهان مصری نامه‌ای به این تیم تحقیقاتی می‌نویسد و اعلام می‌کند که در کتاب مقدس مسلمانان، خداوند به انجیر و زیتون در کنار هم قسم خورده.

نام انجیر فقط یک بار و نام زیتون نیز هفت بار !!در قرآن آمده است.



پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 15:11 ::  نويسنده : vaniz

ژاپن: بشدت مطالعه میکند و برای تفریح رباط میسازند

هند: پس از چند سال درس خواندن عاشق یه دختر میشود و در این هنگام برادر گمشده اش را پیدا کرده بعد ماجرا های عاشقانه و اکشن و در نهایت با هم ازدواج می کند.

عراق: مدام به تیرها و خمپاره ها جای خالی می دهد اگه زنده بماند درس می خواند.

چین: درس می خواند و در اوقات فراغت مارک های خارجی شبیه سازی میکند و با یک دهم قیمت جنس اصلی میفروشد.

اسرائیل: بیشتر واحدهاش عملی و و دوره کماندویی را باید بگذراند و مادرزاد اقتصاد دان به دنیا می آید.

گینه بی صاحب: منتظرن تا اولین دانشگاه کشورش افتتاح بشه تا درس بخوند.

کوبا: جه درس بخواند یا نخواند یا بخواهد یا نخواهد یه کمونیست است.

پاکستان: او درس میخواند تا در صورت کسب نمره ممتاز به القاعده یا طالبان بپیوندد.

انگلیس: نسل دانشجو در این کشور در حال منقرض شدن ولی بازمانده ها هنوز درس می خونند.

ایران: عاشق تخم مرغ است،سر کلاس های عمومی چرت می زند، سر کلاس های تخصصی جزوه مینویسد، لیگ تمام کشورها را دنبال می کند، عاشق عبارت خسته نباشید است البته در نیم ساعت مانده به آخر کلاس،هر روز 2 پرس غذا میخورد و به غذای دانشگاه بد و بیرا هم میگه،  سه سوته عاشق میشه اگه با اولی ازدواج کرد که تمومه در غیر اینصورت این چرخه چندین بار تکرار میشه، جزء قشر فرهیخته حساب میشه از اون طرف صاحبخانه به عزرائیل خونه میده به دانشجوی پسر نمیده،خلاصه عشق و حال میکنه

 



پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:حسن دهقان, :: 8:57 ::  نويسنده : vaniz

سلام!

**صرفاً من باب مزاح**

عده ای از بچه ها بیست و چهار ساعته در وبلاگ مثل موش و گربه به جون هم افتادن...

این هم نمونه اش:



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:44 ::  نويسنده : vaniz

download

چقدر اینا خوشن که فقط دنبال استثنایی بودنن...

بقول بچه ها مردیم از خوشی خدایااااااااااا



پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : vaniz
چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:59 ::  نويسنده : vaniz

استقلال می تونست با گل های بیشتری بازی رو ببره ولی آرش القطری نذاشت

حیف نیست پول بیت المال...................................

این تازه خوبشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:46 ::  نويسنده : vaniz

شاید بعضی از دوستان هم بدونند

شما در یک شب طوفانی از یک جاده در حال رانندگی هستید در نیمه راه 3 نفر کنار جاده ایستاده اند و شما فقط می توانید یک نفر سوار کنید اون 3 نفر یکیش پیر زنی است مریض، دومی پزشکی است که یکبار جان شما را نجات داده و سومی فردی است که در آرزوی آن هستید.چکار می کنید؟