قدردانی
 
horticultureguilan
وبلاگ دانشجویان کارشناسی ارشد علوم باغبانی دانشگاه گیلان
سه شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 11:10 ::  نويسنده : vaniz

 ضمن قدر دانی از تمامی دوستان همکلاسی به خاطر مشارکتشون در اداره وبلاگ ، تشکر ویژه دارم از دوستان نویسنده و اعضا وب به خاطر انتشار مطالب و آپدیت کردن وب. در لفافه از دوستان تقاضا دارم که در انتشار مطالب گزینه انتشار به عنوان پست ثابت را فعال نکنند تا مطالب با زمانبندی واقعی منتشر گردد،

و نیز

درخواست دارم بخش علمی را خالی نگذارید.

با تشکر فراوان



نظرات شما عزیزان:

وروجک
ساعت12:04---13 ارديبهشت 1391
از طرف مدیر:

درخواست دارم بخش علمی را خالی نگذارید؛
و نیز
بخش سبزیکاری را ....

آقای مدیر شرمنده ام که از طرف شما صحبت کردما! به نظرم ضروری اومد. گفتم از طرف شما بگم، مگر اینکه اینطوری گوش به حرف بدن بچه ها.


آذین تهرانی
ساعت13:08---5 ارديبهشت 1391
می گم چرا مال من گاهی 98 و گاهی 91 .احتمالاً اشتباهی چیزیو فعال می کنم پس.یه کم سخته

Borji
ساعت11:41---5 ارديبهشت 1391
چشم جناب مدیر.
ولی باور کنید انگار واسه مطالب من هیچ کدوم فعال نیست....
تاریخ همین مطلبم که اردیبهشت 98 خورده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: